“Zin in de zorg” trainingen

Zin in de Zorg is een samenwerkingsverband tussen Zin en Zakelijkheid en Symbiose-training.

Zin in de Zorg helpt mensen, organisaties en instellingen optimaal in te spelen op huidige veranderingen in de zorg door (geaccrediteerde) trainingen op het gebied van klantbenadering, persoonlijke- en teameffectiviteit.

Zie hieronder ons actuele aanbod: voor najaar 2014/voorjaar 2015:

Feedback geven en ontvangen

Feedback: moeilijk om te ontvangen, vaak net zo moeilijk om te geven. Elkaar aanspreken op gedrag kan stuiten op misverstanden en weerstand. Terwijl het zo belangrijk is in het leerproces van een individu of een team.

Lees meer »

Vervolgmodule Insights Discovery: Voeren van (lastige) gesprekken

In de nascholing; “Effectiever communiceren en samenwerken met Insights Discovery” hebben we stil gestaan bij de verschillende voorkeuren en wat dat betekent voor de communicatie en samenwerking.

Op veler verzoek is er nu een vervolgmodule waarbij er geoefend wordt met het voeren van concrete gesprekken met behulp van Insights Discovery Lees meer »